اطلاعیه

دهه مبارک فجر، سر آغاز طلوع اسلام و تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، برگی را در یاد همه انسان ها گشودند و صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساندند.

این ایام یادآور اراده پولادین مرد می بود که با توکل به خداوند متعال توانستند نظام ظلم و ستم و استبداد را در هم شکسته و آزادی و عدالت و استقلال مردم را به عنوان آرمان اسلامی به منصه ظهور برسانند.

چهل و دومین سالگرد طلوع آفتاب آزادی و معنویت، در 22 بهمن ماه سال 1357 از ایران اسلامی که در بیان رهبر کبیر انقلاب اسلامی آن واقعه بزرگ انفجار نور نامیده شد، را می توان آغازگر جنبش های عدالت خواهانه و رهایی بخش ملت ها در سراسر جهان به حساب آورد که قدرت و پیروزی اراده مردم بر وابستگی، زور و استبداد را به رخ کشیده و یادآور وعده و مشیت الهی در نصر ضعیفان و محرمان و حاکمیت آن ها بر جهان دانست.

بی تردید اگر امروز مشاهده می کنیم که در اقصی نقاط جهان، آزادی خواهان در مقابل استکبار و ایادی آن ها قد بر افراشته و ندای عدالت خواهی و آزادی طلبی سر می دهند، اهداف بلندی که در منویات و تدابیر آگاهانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و رییس جمهور شجاع ایران اسلامی، تجلی یافته است.

روابط عمومی خانه کشاورز