عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی گفت: خاوازی نیروی جوان و علمی است و انگیزه بیشتری نسبت به گزینه های دیگر دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از ایانا، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در رابطه با معرفی دکتر کاظم خاوازی به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی از سوی دولت اظهار کرد: خاوازی نیروی خود بخش بوده، تخصص کشاورزی دارد و در قسمت آموزش و ترویج عملکرد مثبت داشته است.

وی افزود: خاوازی نیروی جوان و علمی است و انگیزه بیشتری نسبت به گزینه های دیگر دارد.

نماینده مردم مهاباد در مجلس تصریح کرد: برنامه‌های خاوازی بر اساس قوانین اسناد بالادستی مانند برنامه ششم توسعه و سایر قوانین بخش کشاورزی تنظیم شده و ایشان فرد بسیار مفیدی در این بخش است و می تواند موفقیت خوبی را در این زمینه به دست آورد.

وی افزود: من از قبل با خاوازی آشنا هستم و مطمئنم می تواند در تولید محصولات استراتژیک و کاهش صادرات غیرضروری محصولات کشاورزی عملکرد خوبی داشته باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در رابطه با جلسه روز سه‌شنبه هفته گذشته این کمیسیون با خاوازی عنوان کرد: روز سه‌شنبه در کمیسیون کشاورزی، دکتر خاوازی برنامه‌های خود را به ما اعلام کرد و اکثریت اعضای کمیسیون کشاورزی ایشان را فرد مثبتی دانستند.