عيسي كلانتري معاون رييس جمهور و رييس سازمان حفاظت محيط زيست به منظور شركت در مراسم روز جهاني تالاب به استان هرمزگان سفر كرد و ساعاتي پيش مورد استقبال مقامات استاني قرار گرفت.

 به مناسبت سیزدهم بهمن ماه، روز جهانی تالاب ها، دکتر کلانتری، رییس سازمان حفاظت محیط زیست به استان هرمزگان و بندر خمیر سفر کرد تا در مراسمی که فردا در بندر خمیر و به همین مناسبت برگزار می شود، حضور یابد.

همزمان با آغاز دهه فجر و سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران عزیز، زنگ انقلاب توسط معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در مدرسه شاهد بندرعباس نواخته شد.

 رییس سازمان حفاظت محیط زیست در این مراسم و خطاب به دانش آموزان گفت: محیط زیست دست ما امانت است و باید با حفظ آن، این ثروت را به نسل های دیگر منتقل کنیم، هر چند اعتقاد دارم در این حوزه خیلی فعال و موفق نبوده ایم.
وی افزود: ما با منابع خوب رفتار نکردیم. خاک، آب و هوا را نتوانستیم خوب حفظ کنیم.
وی ادامه داد: اگرچه در این چهل سال تحولات بسیار خوبی در کشور رخ داده است، اما در حفظ و حراست از محیط زیست خیلی موفق نبودیم، ضمن اینکه همکاران سازمان محیط زیست به تنهایی قادر به حفظ محیط زیست نیستند و همه مردم باید کمک حال و بازوهای این سازمان باشند.

 کلانتری خاطرنشان کرد: امروز روز جهانی تالاب ها است، خداوند تالاب را آفرید که محیط زیست را حفظ کند، لذا باید همه با کمک یکدیگر در حفظ این نعمت کوشا باشیم.