عباس کشاورز بهترین و واجد شرایط‌ترین گزینه برای تصدی وزارت جهادکشاورزی است و هیچ‌ جایگزین دیگری جز او برای احراز این پست در شرایط فعلی وجود ندارد.

دکتر عنایت‌ا… بیابانی، قائم مقام خانه کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار «اقتصادسبز آنلاین» ضمن بیان این مطلب و با اشاره به جلسه برگزار شده حدود ۵۰ تن از مدیران تشکل‌ها و تعاونی‌های کشاورزی و روستایی با عباس کشاورز و آشنایی با برنامه‌های او از حمایت قاطع آنها و خانه کشاورز از سکانداری عباس کشاورز در وزارت جهادکشاورزی خبر داد.
وی گفت: معرفی مهندس عباس کشاورز به‌عنوان سرپرست وزارت جهادکشاورزی که از خوشنامان بخش کشاورزی به‌شمار می‌رود و سال‌هاست در بخش‌های مختلف مدیریتی در بخش کشاورزی حاضر بوده است، و از تحقیقات و باغبانی گرفته تا زراعت اشراف کامل دارد باید به فال نیک گرفته شود، چرا که مدیریت او در وزارت جهادکشاورزی نقش مهمی در برون رفت این وزارتخانه از فضای بحران زده چند ماهه اخیر خواهد داشت.
بیابانی پاکدستی و پرکاری را از خصوصیات بارز اخلاقی و ویژگی‌های مدیریتی کشاورز برشمرد و خاطرنشان ساخت: امروز هیچ مدیر جوانی در بدنه وزارت جهادکشاورزی وجود ندارد که بتواند مطابق با توان علمی، فنی و پرکاری او عملکرد ارایه دهد.
قائم مقام خانه کشاورز با بیان این‌که کشاورز هیچ‌گاه منافع ملی را قربانی منافع صنفی نمی‌کند، تأکید کرد: او از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب مشغول رتق و فتق امور کشاورزی است و همواره پاسخگوی تشکل‌ها و کشاورزان می‌باشد.
وی یادآور شد: اعتقاد دارم درصورتی که عباس کشاورز از سوی رییس جمهور به‌عنوان گزینه پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی معرفی و رأی اعتماد لازم را اخذ کند، در طول  ۵‌/ ۱ سال باقی‌مانده از دولت دوازدهم به‌گونه‌ای عملکرد خواهد داشت که ترتیبی اتخاذ می‌شود که در دولت آینده هم سکاندار بخش کشاورزی باشد.

http://sanatghaza.com/%d8%b9%d8%a8%d8%a7%d8%b3-%da%a9%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d8%b2-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%ae%d8%b1%d9%88%d8%ac-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%ae%d8%b4/#