خانه کشاورز ایران از خدمات ارزشمند و فعالیت‌های گسترده مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی تجلیل کرد.

قائم مقام دبیرکل خانه کشاورز ایران در نامه‌ای به قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی از خدمات ارزشمند و فعالیتهای گسترده  وحید کاظم زاده قاضی جهانی مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان در راستای خدمت به کشاورزان و همکاریهای گسترده از نظر اطلاع رسانی و خبرگیری از وضعیت بخش کشاورزی تقدیر نمود.

 در نامه ارسالی  عنایت اله بیابانی خطاب به  عباس کشاورز قائم مقام وزیر جهادکشاورزی آمده است: با عنایت به خدمات ارزشمند و فعالیت های گسترده جناب آقای مهندس وحید کاظم زاده قاضی جهانی مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی که در جهت خدمت به کشاورزان و همکاری های گسترده از نظر اطلاع رسانی و خبرگیری از وضعیت بخش کشاورزی اقدامات موثری انجام داده و علاوه بر آن ارتباط تنگاتنگی با خانه کشاورز نیز داشته اند بدینوسیله از مدیریت فعال و خستگی ناپذیر ایشان تشکر و قدردانی می شود.

امید است مدیران روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی سایر استان ها نیز همانند ایشان از نظر کاری و توسعه برنامه های فرهنگی قدم های موثری در تامین نیازهای کشاورزان بردارند. اضافه می نماید همکاران ما در خانه کشاورز سراسر کشور آماده هرگونه همکاری می باشند.

منبع: ایانا