مهربانی معناییست که در ذات هر کشاورز موج می زند

 

همکار محترم جناب آقای اسدی

عضو شورای مرکزی خانه کشاورز استان خوزستان

سلام علیکم

بازگشت به مرقومه ی خالی از مهربانی جنابعالی به آگاهی می رساند . اقدامات و شرح وظیفه ی خانه کشاورز بر اساس اساسنامه و مرامنامه تعریف و اجرا می شود و توسط اعضای شورای مرکزی مورد نظارت دائم می باشد و بر کسی پوشیده نیست . مطالب عنوان شده در نامه بیشتر از اینکه یادآوری شرح وظایف باشد بوی بی مهری می دهد و حاصل تراوشات ذهنی جنابعالی است که در این ایام از سوی کسانی شاهدیم که منافع ملی را نادیده انگاشته و بر طبل تفرقه افکنی می تازند   و از کاهی کوه می سازند. بنظر می رسد در این برهه از زمان که نیازمند وحدت هستیم بیان چنین مطالبی تاخت و تاز به دولت محترم است که مورد نظر بیگانگان و نا اهلان می باشد . درج مطالب شما در گروهها و نشریه ای که بطور روشن در برابر دولت موضع دارند نیز حاکی از همین مدعاست .

فراموش نکنیم که ما کشاورزیم و بر دردهای دل خود و همراهان و همکارانمان آگاه . ما بر بی مهری ها و کوتاهی های که در طول زمان ها بر صنف صبورمان شده اشراف داریم و برای احقاق حقوق حقه خود در تلاش شبانه روزی بوده و هستیم. اما مرام کشاورز مردانگی است؛ و اگر شرایط زمان در  کشوری که همه چیزماست و دولتی که منتخب مردم و در فکر و عمل برای اصلاح امور است را درک نکنیم و بی مهابا بی انصاف بر او بتازیم از مرام، معرفت و مردانگی ما بدوراست. همگان شاهدند که در گذشته نیز هر آنچه گذشت با درک شرایط و امکانات هر دولت بوده است. از سویی تصمیمات و تلاشهای ما همواره با نگاه و اولویت دادن به منافع ملی کشور و فارغ از گرایشات سیاسی کوتاه مدت بوده است .

به هر صورت بی گمان عدم آگاهی های عمدی یا سهوی شما از مسایل جاری کشور و محدودیت های موجود موجب تنظیم چنین نامه ای است که قبل از رویت مخاطب در نشریه و گروه ها درج شده است.

بدینوسیله به جنابعالی توصیه می شود در چارچوب شرح وظیفه و اساسنامه حرکت کنید و به مشی دبیرکل محترم که ترجیح و پاسداشت منافع ملی کشور است احترام بگذارید و در این برهه از زمان و نزدیک شدن به انتخابات با اینگونه مکاتبات غیر ضرور ساحت این بزرگترین تشکل صنفی کشاورزان را به مسایلی جز حقوق کشاورزان آلوده نکنید .

از خداوند بزرگ برای همگان شکیبایی و درایت در رفتارهای اجرایی و گفتاری خود خواستارم .

عنایت اله بیابانی

قائم مقام دبیرکل